Lista...

Hittade en lista på en annan blogg. Lite tidsfördriv.

PERSONLIGT
Vad heter du? Rosanna
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? När jag va yngre ville jag heta nått vanligare, men nu känner jag mig nöjd.
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Adrian om jag vore en pojkspoling.
Vilket stjärntecken är du? Kräfta "nyp nyp"
Vart bor du? Gävle
Bott utomlands? Nej
Flyttat antal gånger? 8
Vart skulle du vilja bo? Nöjd med Gävle faktist.

UTSEENDE
Hur lång är du? 162cm
Hur mycket väger du? 60+
Hårfärg och frisyr? Mörkblond och oklippt!
Ögonfärg? Blå/Grön
Mest nöjd med? Allt och ingenting!
Minst nöjd med? Allt och ingenting!
Skostorlek? 38
Glasögon? Ibland -oo-
Har du några piercingar/tatueringar? Öronen, och liten tatto på armen

FAVORITER
Filmer? Allätare
Låtar? Allt som går att sjunga med till...
Årstider? Höst
Mat/dryck? Husman/Mjölk
Djur? Katt och Hund
Färg? Grön
Parfym? Blandat
Tv-program? DHW, OTH, Criminal minds, Paradise hotel, Greys och många många fler...

KLÄDER
Vad använder du just nu för jacka? En dun Everest.
Vad använder du just nu för skor? Ett par nya stövlar från Din Sko.
Favoritfärg på kläder? Svart
Favoritmaterial på kläder? ???
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En helt ny garderob skulle passa bra. =)
Favoritaffärer? Varierar hela tiden, men Carlings är ju bra.
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Olika varje månad.....
Favoritmärke? Vad som helst.

GREJER
Plånbok: Mjuk kortplånbok med plats för sedlar.
Tandborste: En orange
Smycken: Allt jag fått från Johan. ♥
Solglasögon: Ja du, H&M duger bra.
Underkläder: Frank Dandy
Nagellack: Fransk manikyr
Mp3: Har några st.
Mobil: Sony Ericsson bla bla bla 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback