Var är våran underbara Svenska vinter???

Det är så mörkt ute och plus grader. Det passar liksom inte ihop med December tycker jag.

Har varit lite torka här på bloggen ett tag nu, men jag har typ inget att skriva om. Skit tråkigt.
Nu ligger iaf skrutten och sover och Johan är på hockey, så det blir lite ensamt ikväll. Men jag har ju iaf Paradice hotel. =) Synd bara att det krockar med criminal minds. Hur ska jag göra??? Vilka problem va?

I helgen blir det iaf julfest med tjejerna och julklappsbyte, spännande. Och jag ska nog bli fuuuuuull. haha det va ett tag sen man släppte loss. Men jag ska jobba lite på Bodins på Söndag eftermiddag, så det kan ju vara bra att inte vara så bakis. Tur att det finns vätskeersättning och en säng!

Jaha nu vaknade han, baj baj äppelpaj!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Criminal minds hjärtat, LÄTT!! Det är ju spännande nu när han är tillbaka, Foayet!!

Kisses to you

2009-12-10 @ 20:15:03
Postat av: Pullan

Det va jag om skrev nyss, hörs&syns!!

2009-12-10 @ 20:16:13
URL: http://pollenlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback