Hahaha...

I morse åkte jag, Johan och Edvin ut till Valbo för att fixa lite grejjer. En sak va att jag skulle till Elgiganten med min kamera som displayen slutat fungerat på.
Så jag gick till reperationsavdelningen och sa:  Ursäkta, du min kameras display har slutat fungera. Här har du kvittot.
Killen började titta på kameran och blippade på massa knappar, sen sa han: Här, display-knappen var intryckt. 

Jag: öööh okey, (Blev knallröd i ansiktet) och gick med svansen mellan benen därifrån. FAN vad pinsamt.

Sen åkte vi ner på stan och gick in på 3 butiken och fixade en ny mobil till Johan och ny hemtelefon till oss. Så snart kommer den att fungera, som vårat ip-telefoni aldrig gjorde nästan.

Tack och Hej
//Rosanna Pastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback