Sport sport och åter sport.

Hockey kan jag gå med på men fotboll är väll det tråkigaste man kan titta på? Tycker jag alltså. =)

Sitter vid datorn nu medans Johan, Thomas och Daniel sitter och kollar fotboll och Edvin har somnat. När grabbarna har gått ner på krogen blir det en kärleksrulle för mig. Man får ju passa på medans gubben är borta för annars kan jag ju glömma att få se nått kärleksdavvel.
Imorgon fyller Johan år och jag har kommit på bästa presenten till han, tror jag iaf. Berättar imorgon efter han öppnat den. Så imorgon blir det fullt hus här.

Eddie får nog mycket gos imorgon med alla släktingar och kompisar som kommer. Så det gäller att göra allting rätt på dagen så grabben är på bra humör imorgon. Johan kommer nog att sova halva dagen efter kvällens aktiviteter. Så att få Edvin att sova innan alla kommer kan ju vara smart.


Gos med morfar!




Kommentarer
Postat av: Paui

mysigt eddie har det med gos moffa, vi syns imorgon allra käraste Rosa;)

2009-11-21 @ 21:43:00
URL: http://pollenlina.blogg.se/
Postat av: Anonym

frågestund på min blondinblogg, ta chansen och fråga vad som helst ;)

2009-11-21 @ 21:44:10
URL: http://blondinmemsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback