Hua...

Blev inte mycket till sömn inatt, sonen hade hosta igen! Men vi fick lite sovmorgon iaf. Vaknade kl 8.20, gjorde oss iordning och tog en promenad med Paulina och Theodor. Gick till Bodins och kikade på pullans man Nicco och brorsan Billy som hade klätt ut sig idag. Nicco va en död tjej och hade svarta linser och Billy va Batman. Sen stegade vi hem till mamma och drack kaffe på bron medans barnen sov. Jag och Edvin tog ett bad (man får passa på, när man inte har badkar själv) och är fortfarande kvar. Orkar inte gå hem än...pust

Ska kika om jag hittar nått roligt kort på mama's data.

Jag och Edvin i somras! (Runda kindernas klubb) :)

Kommentarer
Postat av: sara

Vad söt ni är!! Pussa edvin från mig! och puss på dig med gulligull :) puss och kram!!

2009-10-31 @ 10:07:51
URL: http://sarahelving.blogg.se/
Postat av: Hilda

När hann du bli så brun? =))

2009-10-31 @ 10:43:27
URL: http://hildapw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback