Lite uppdatering.

Todelooo!
Sitter hemma hos min mor just nu, orkar inte vara hemma och titta på allt snusk som killarna stökade ner i går på sin grabbkväll. Fick nog och åkte när jag såg att Edvin satt och sög på en vinkork...

Igår va jag hemma hos sara och tittade på film och snackade en massa skit. Barnen hade lite svårt att somna, så vi satt oss i bilarna och tog en sväng, haha latmorsorna.

Idag blir det kalas hos Johans farbror och sen middag hos Billy och Anna. Jag tror att det vankas oxfilé där. mums



The one and only family....

Kommentarer
Postat av: Sara Mälby

HAHAHA... men sen sov de ju som ljus! :)



Vilket fint kort på er!

2009-10-25 @ 09:37:34
URL: http://saramg.blogg.se/
Postat av: banana

fintkort!! asså edvin är den sötaste ungen i hela världen på riktigt!!man vill bara ta en stoooooooooor tugga av han:) måste få komma å få lite edvingos snart=) och träffa dig!!det var så länge sen ju...

2009-10-25 @ 09:59:58
URL: http://sarahelving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback