Min stackars katt...

har varit hos vetrinären idag. Igår kväll märkte jag att Elvis hade lagt en liten pöl piss i köket, och då sa Johan att han kanske protesterade över att det va för mycket avföring i kattlådan, så jag gick dit och gjorde rent och tyckte att katten var töntig eftersom det inte va nått där nästan.
Och sen såg jag honom gå fram och tillbaka till lådan under hela kvällen, men det kom inget. Så imorse ringde jag runt till massa vetrinärer som självklart har stängt på Söndagar, men till slut fick jag tag på en trevlig vetrinär i Valbo som tyckte jag skulle komma in med Elvis för det lät ganska akut (Han hade lite blodigt urin också). Så vi åkte dit med honom och fick konstaterat att hans urinblåsa var som en stor knytnäve och att han kunde ha dött av njursvikt om vi inte kommit in. Så vi fick lämna honom där under dagen, så dom kunde tömma honom och kolla vad som va fel. Men nu är han hemma igen, lite slö bara efter narkosen och en fin räkning på 3500kr. Japp, det är inte billigt att gå till en vetrinär på helgen lr.

Och inte nog med det så är Edvin förkyld igen, två sjuklingar hemma och ingen av dom kan säga hur dom mår. SUCK!!!


Ett ganska gammalt kort på mina små juveler. ♥♥

 


Kommentarer
Postat av: Fia

Sån där måne har Liam oxå i sängen sin..

2009-10-19 @ 17:04:20
URL: http://zophiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback