sööömniga höstdagar...

Oh my god (uttalas på engelska, tack!) vad jag är trött, somnade vid 9 igår och är helt slut nu. Jag var ju tvungen att orka med DHW och imorgon är det ju Grey's så då måste jag också hålla mig vaken. Kan bli svårt men jag ska klara det. hehe

Jag va hemma hos Pappa och Helena idag, och jag och Helena bestämde oss för att ta en prommis till Krysset och handla lite. Och så hade jag ingen aning om hur mycket pengar jag hade, så gick in på swedbank före och märkte att jag låg 106,50kr minus. Haha snacka om vad jag hade skämts om jag hade kommit till kassan och kortet säger medges ej för typ 70kr som det blev. Så det va tur att jag hade Helena med, iofs så kan jag ju alltid ta mastercardet, men det är i ytterst nödfall bara.

Sov gott och glatt som min lille krabat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback