Bakis!

Vilken tönt jag är. Är lite bakfull idag fast jag kom hem vid nio igår. Först var jag och Paulina på den där håruttagningen. Och båda blev uttagna fast vi tackade nej, för att på Måndag skulle vi vara borta från åtta på morgonen till tio på kvällen och jag känner att det är lite för lång tid att vara ifrån lill killen.
Paulina skulle ha blivit lite korthårigare och få beige aktig färg och jag skulle bli rödhårig med nån cool uppsättning. Skulle ha varit roligt att vara med och bli sminkad och omstylad, men det va ju det här att åka till Borlänge också, känns inte så bra att vara i en annan stad om nått skulle inträffa.

Efter det gick vi vidare till Harrys med Sara och Anna och åt och drack gått. Jag köpte in en höstsoppa med kantareller, två öl, en hallonshot och en supergooood drink med hallon i.

Nu har jag nyss kommit hem från firandet av mamma. Mmm smörgåstårta och cheesecake har vi fått. Banancheesecake SARA!

Här är lite fynd jag gjorde på en loppis igår:

Bild1: En bil som man hjälper till att dra. 30:-


Bild2: En Manchester United dress och en Kina (som jag trodde va nått känt lag tills jag kollade på internet när jag kom hem) och ett par Pingutossor. 20:-/st för dressarna och 10:- för tossorna.


Bild3: Två bodysar och en pyamas med märket pippi (lapparna kvar). 10:-/st för bodysarna och 20:- för pyamasen.


Vilka kap va?

 

Och här är min glada/busiga sjukling idag...

 


Kommentarer
Postat av: Sara Mälby

Åhhh vad avis jag blir! ;)



Vilka kap! Tack för i fredags förresten...



Hoppas att Edvin mår bättre också! :)



Puss & Kram

2009-09-20 @ 09:23:16
URL: http://saramg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback