Bakluckeloppis!

Edvin vaknade vid sex. Jippi! Johan och jag gick upp ett tag sen tvingade vi knodden att somna om igen. Vaknade vid tio, mycke bättre.
Käka frukost och tog färden hem till mamma. Johan åkte till IKEA och köpte ett vitrinskåp medans jag tog med mig Johanna och gick ner på stan.

Vitrinskåpet.

På Åhlens parkeringhus är det loppis varje Söndag och då kan man hitta mycke gobitar. Speciellt fräsha barnkläder. Detta blev dagens fångst:



Bild 1: Ett bäddset, en klädhängsgiraff.
Bild 2: En huvtröja och body och byxset köpt av jobbarkompisen Kirsi som stod och sålde.
Bild 3: Ett par vaderade jeans, en Alfonströja och en huvtröja med byxor till (Skitsnyggt).


Gick hem till mamma igen och det blev lite fika, sen fick jag höra att man skulle bli bjuden på Barce av moder. Så en kebab kan man ju alltid klämma. Och är man hos mamma så kommer det ju alltid folk. Billy, Anna, Kimland, Johan och Persson va där. Mycket snack denna underbart gråa Söndag.

Ikväll när knodden har somnat blir det nog Slumdog millionaire lr Slamdog som jag gärna säger. Hehe
Har hört att den ska vara bra, så vi får se.


Dagens Edvin outfit. 
Byxor och scarf fr. Åhlens och linnet fr. HM.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Han är väldigt lik sin far

2009-09-06 @ 20:50:15
Postat av: paulina

hittade du en giraff endå!!

2009-09-07 @ 20:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback