Började dåligt, verkar sluta bra.

Ja, dagen började inte så bra. Min kära Edvin vaknade nog på fel sida idag tror jag. Han bara va tjurig, skulle bära på honom, gallskrek, gav sig inte heller.
Men sen tog jag med mig min mor till Valbo köpis och shoppade lite, då blir man ju alltid på bättre humör lr hur?

Dagens köp. Och ja Paulina, det är en lika som du har. mohaha

Sen blev det vidare hem och då fick jag besök av Helena och Emelie, blev lite fika och sen va det bara att börja med maten. Potatis, Falukorv och pepparrotsås.

Städade lite och sen bar det av till Fjärran för att köpa kort till Johan, sen Maxi och lämna tillbaka köttfärs som hade blivit dålig fast inte datumet hade gått ut (Tant Rosanna), sen Jula och köpa en handmixer och till sist Citygoss och handla käk. Och när vi kom ut därifrån så stod det jätte mycket folk utanför Jula och köade för något, men vi fattade inte vad.

Sitter och små gluttar på Idol nu och bara väntar på säsongspremiären av Greys Anatomy, så som vi har längtat Hilda. =) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback