Trött efter gårdagen!

Igår va jag och Johan på 120 års fest, Johans moster fyllde 50år och mormor 70år.

Förberedelserna var stora eftersom vi skulle ha barnvakt och hinna göra oss klara till festen. Syrran Emelie tog sig tid att locka håret på mig innan, det tog säkert en timme. År man en hårig jävel så är man.
Sen skulle man få på sig smink, kläder och försöka få i Edvin tutte så att man inte sprängs när man är borta.
Men allt gick jättebra och det hade gått superbra för Helena och Emelie att vara barnvakt.

På festen hörde vi nog till den yngre skaran, men det va roligt att dansa med "gamlingarna" till dansband och låtar som man aldrig hade hört talas om. Det blev mat, öl, vin, kaffe, tårta, mera öl, mera öl och mera öl innan kvällen va slut. Jag tror vi kom hem vid ett nån gång. Som va lagom med tanke på att barnvakterna satt och väntade på att få gå hem och sova.

Här är lite bilder från gårdagskvällen/natten:



Bildbeskrivning:
Bild1: %0 åringen Yvonne.
Bild2: Johans mamma Anneli och hennes man Janne
Bild3: Mamma och Lasse
Bild4: Världens bästa Rosanna med bihang Johan
Bild5: Jag och Janne
Bild6: Jag och Johan igen
Bild7: Kusin Jocke samt folk.
Bild8: Födelsedags gummora Marianne och Yvonne
Bild9: Jocke och Marianne
Bild10: Ringdans
Bild11: Anneli och morfar Sven-Erik dansar
Bild12: Nisse och Yvonne
Bild13: Marianne
Bild14: Alexandra
Bild15: Kusinerna
Bild16: Kusinerna dansar med deras morfar
Bild17: Vad är det där för dans grabbar?


Kommentarer
Postat av: Sara Mälby

Vad fina ni var! :)



Kram

2009-09-13 @ 12:07:40
URL: http://saramg.blogg.se/
Postat av: Anna

va fin du var gumman!! ovanligt att se dig så hihi! ni va båda jättefina! ha en fin söndag nu!! pussss

2009-09-13 @ 12:13:49
URL: http://annawess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback