Nytt köksbord...Jippi!

Barn är väll för roliga. Två gånger nu har jag stått i köket och fixat och sett min lilla krabat krypa in på toan. Och jag har ingenting farligt där inne, så han får gärna vara där för mig. Men efter att ha hört lite stönande och stånkade och tyst ett tag så börjar man ju undra vad han gör...

Lägger ifrån mig det jag håller på med och smyger sakta in. Då ser jag att knodden har krypit över duschtröskeln som är typ 15cm hög. Där ligger han det lilla snusket och plockar upp hår från golvbrunnssilen. Som tur var hann nog ingenting in i munnen, men vi tvättade händerna noga efteråt.

Åkte hem till mor idag för att träffa min moster Inger som va där för att permanenta morsans hår. Trevligt!
(I vanliga fall brukar jag varken skriva mor eller morsan, men va tvungen att kolla hur det såg ut.)

 Johan myser framför Idol...Och nu börjar det igen. Måste dra, fast först Eddie who?



Dagens Edvin outfit.
T.shirt fr. Åhlens och Cheap Mondaybyxor fr. Lilla blå.



Glömde skriva om nya köksbordet. Jag gör det imorgon.


Kommentarer
Postat av: Anna

vilken snygging!!! riktigt tuff!

puss på er! åter till idol!

2009-09-08 @ 20:50:15
URL: http://annawess.blogg.se/
Postat av: Anonym

ooohh han är så goooooooooooooooo.. jag vill adoptera han!! snart börjar idol på fredagar.... gissa vad vi ska göra då?????:) freeeeedas mysssss....pusss///banana

2009-09-08 @ 21:54:07
Postat av: Hilda

Haha, vilken snuskig bebis du har =)

Puss på er!

2009-09-10 @ 20:57:10
URL: http://hildapw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback