Öppnins...filken flopp!

Pappa kom imorse och hämtade vårat gamla köksbord som dom nu ska adoptera. Fast från början va bordet mammas och pappas men det är en annan historia. Nu är det iaf väldigt tomt i vårat vardagsrum, som vi har matrum i. Väntar på att dom ska komma med det nya så man får se hur det ser ut här inne sen.

Gick iaf till öppna förskolan på Tomaskyrkan idag för dom skulle ha öppet mellan 9-11. Mötte en kille och hans barn utanför och han sa att dom hade stängt pga nå vattenfel och att man skulle gå mittemot Bilmetro för där skulle dom vara. Så vi började vandra dit och pratade på om barnen och det visade sig att båda ungarna hette Edvin. Ioförsig är väl det ganska vanligt? Men ändå. Sen när vi kom dit så va det bara massa stora barn där. Jäkla skit öppnis. Och förra veckan när vi gick dit va det också stängt.

Gick istället och mötte Johanna som jag fick vänta ett bra tag på. Så då passade jag på att ta lite töntiga kort på mig själv och Edvin. Mest på mig själv.

Edvin, profil, puss?, pratar med Paulina i telefon.

Nu är nog Paulina på väg hit och Johanna är redan här så jag måste vara lite social och göra lunch.

Kommentarer
Postat av: slemmy

Fin blogg. Fin tjej. Fint barn. :)

2009-09-09 @ 20:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback