Tro det eller ej, men nu har jag en ny....

Nu är det höst och dags att blogga igen...
Idag har jag bara varit hemma faktist. Edvin va sjuk igår så jag tänkte att det kan vara bra att bara ta det lugnt.
Men vi fick besök som vanligt så det blev inte så lugnt. Först kom Emmy, Martin och Elin förbi på lite kaffe. Sen Edvins farmor Anneli och sen Anna. Och sen Johanna och Sara. Blev en del besök.

Nu är det äntligen lugnt här hemma. hehe
Edvin och Johan sover, så jag sitter här med tv dosan i högsta hugg och zappar bland alla onödiga kanaler.
Vi har skaffat comhem - The best a man can get. Inte för att det rimmar men det stämmer faktist. Typ 180 kanaler och däribland en massa sport. Tur att det finns en del tjejkanaler också.

         
Massa skratt i soffan idag. Johanna hade en korv innanför tröjan =D. Men Johan va mest bara trött efter att ha jobbat hela dagen och kvällen. Och less på oss gaphalsar antar jag.

 


♥Edvin♥ leker i leksakslådan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback