Usch vilken natt.

Det började bra igår kväll. Edvin gick och la sig vid sju, vi kanske vid tio. Va så himla trötta.
Sen efter typ en timme vaknade Edvin och va förtvivlad över något. Mage, huvud, illamående lr nått. Han fick en alvedon för vi tyckte han va så varm. Men så fortsatte han så nästan hela natten. Bara skrek och skrek. Vid ett tiden satt vi oss i bilen och körde runt runt och lillen somnade. Kom hem la honom och sen började det om igen. Han ville inte sova själv heller, bara på nån av oss. Så nu sitter jag här trött som satan och Edvin har precis somnat om. Nu kanske man ska sikta på en stödvila. Men det är svårt att sova på dagen.




Dagens Edvin outfit. Jeans, stickad cardigan och en vit piké under.
Alla kläder kommer från hm

Kommentarer
Postat av: Anna

va kul med en blogg igen! å du länkar till mig, gofis!



haha, jag skratta när jag läste att ni brukar sjunga.. såg de hela framför mig =)



sova på dagen är ju det bästa, ta en stödvila nuuu!!



puss

2009-09-05 @ 11:24:46
URL: http://annawess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback