Våldgästardagen!

Har varit med bror Billy nästan hela dagen idag pga att han, anna, sara, danne, matte, sara och barnen åkte iväg till Thailand idag. Så vi har varit hemma hos han och våldgästat nästan hela dagen. Två veckor blir dom borta, gud så härligt. Bada, dricka, slappa mmmm.

Sen nu på kvällen kom Hilda och Viktor på besök och jag tröck i dom massa mat som jag alltid gör när alla kommer. hehe
Ingen ska gå hungrig härifrån!
Viktor fyllde år igår, så jag och Johan hade gjort ett collage till honom med en massa fina bilder. Så käkade vi lite överblivna rester från mammas cheesecake.

Johan såg sin bästa fotbollsmatch på länge idag också på tal om ingenting liksom. Men han var så exalterad efter han sett den så jag måste bara skriva det. Det var visst Manchester United mot Manchester City det blev 4-3.

Lillen är bättre idag iaf, lite snorig bara.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och gå och lägga mig tror jag. God Natt.


Dagens Edvin outfit.
Byxor och sjal från Åhlens och Tröja från P.O.P

Kommentarer
Postat av: Anonym

dom där kläderna är sååå snygga, måste kanske köpa till torkel.

2009-09-21 @ 20:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback