April April.....

Jag kan lura en del vart jag vill. =)
Det va en del roliga samtal som kom till mig igår. Och jag ska inte ha tvillingar (hoppas jag). Nä, men jag och Johan har redan varit på ultraljud och då har dom bara sett ett barn iaf. Men Torsdagen den 8/4 ska vi på det riktiga ultraljudet.

Igår blev det iaf bara mys hemma. Jag och Danne åkte och handlade mat och överraskade våra sambos med en påskmiddag, sen spelade vi Geni på kvällen. riktigt trevligt.

Dom ringde från jobbet nyss och det va visst lite sjukdom där, så jag ska försöka ta mig dit lite tidigare. Slutar 17 idag sen så får vi se vad dagen bär av.

Nu ska jag försööka tvinga upp Johan så vi kan äta frukost allihop tillsammans. =)




GLAD PÅSK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback