Bra, dårligt, farligt...

Idag tror jag Edvin hade en bra dag, typ en av dom bästa i hans liv. haha.
Vi va på leklandet på kryddstigen och han va en skinande sol hela tiden, förutom när vi gick ifrån dom roliga sakerna såklart. =)
Jungle city tror jag att det heter och är varmt rekomenderat av våran familj. Blir kanske en till tripp dit i helgen. Både barn och vuxna kan leka där, det är nog det som är bäst. haha




FÖRRESTEN så höll jag på att köra på en grabb idag. Skiiiiit läskigt.
En unge i typ 7 års åldern cyklade ut aldeles framför mig. Han kom från baksidan av en mur mitt på en vanlig gata, så det fanns inte en chans för mig att hinna se honom.
Jag tvärnitade och han också, kanske va 10-20cm ifrån honom. Och ungjäveln tittar på mig en stund och cyklar sedan lugnt därifran.
Jag stod kvar ett tag med hjärtat upp i halsgropen och sen började jag och Johan muttra om att man skulle tagit med honom till hans föreldrar och säga vad han hade gjort. hahahaha...jävla kärring och gubbe tänkte nog ungen.



Nu blir det nya Wallander eftersom hockeyn har förstört min Grey's Anatomy kväll....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback