God strålande morgon!

Solen lyser och himlen är blå. Är det vår???
Skulle vara skönt om solen är här för att stanna nu. För jag tänkte köpa en cykel i veckan.

Men idag har jag planerat att gå till HC och visa upp mitt stygn som sitter kvar sen titthålsoperationen och om jag har tur så kan jag ta Edvins återbesök för öroninflammation samtidigt.

Sen överlåter vi resten av våran dag till Hilda. Undra vad vi ska hitta på?

Lite bilder från helgen:



Danne och Edvin busar. Sen är det Johan och Wilma. Ganska nöjd Johan ser ut va?

             
                Edvin och Robin leker i en riddarborg som Oliver fick i present.

  •  Första dagen for din senaste mens var 29-Nov-2009
  •  Ditt förlossningsdatum är beräknat till: 06-Sep-2010 (Jungfruns tecken)
  •  Du är gravid i vecka 18+1 (läs mer).
  •  Bebisen väger c:a 185 gram. *
  •  Bebisen är c:a 17.8 cm från hjässa till fot. *
  •  Du har klarat av 45% av graviditeten.
  •  Du har 152 dagar till förlossningen.
  •  Din första trimester varar från 29-Nov-2009 till 27-Feb-2010
  •  Din andra trimester varar från 28-Feb-2010 till 29-May-2010
  •  Din tredje trimester varar från 30-May-2010 till 06-Sep-2010

* Siffrorna avser genomsnittsbebisen och bygger på medelvärden för ett stort antal foster. Ref: Lagercrantz, H. (2003).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback