Sitter och gör ingenting...

Sitter hos mamma och väntar på att Eddie ska vakna så att vi kan göra nånting. Men jag vet inte vad, det är ju fint väder men lite blåsigt.
Skulle kunna passa med en liten prommis någonstans, sen en glass i solen. =) Man måste ju äta igen det man förlorar på promenaden. Eller hur?


Känner att jag skriver väldigt intressanta inlägg (alltså ironiskt).
Skulle vara roligt om ni komenterade lite mer, kanske ställde lite frågor lr nått?
Men det lär väl inte hända lr?
Ni kan ju faktist vara anonyma...

Ett kort på Edvin, som jag hittade på den här datorn:

Kommentarer
Postat av: wiiiirén

klart som fan vi ska kommentera trosi, jag som läser typ en gång på två månader! haha har ingen datorrrr. blä. är du sick idag? Vi snacka mycket skit om dej på personalmötet.

2010-04-21 @ 15:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback