Synd på denna vackra dag!

Usch, natten va förfärlig. Han vaknade och grinade, fick gå lite med honom, somnade om och vaknade igen efter 15min typ. Och så har hela natten varit.
Sen vid 4 fick jag i honom välling och tänkte, NU kanske han kan sova bättre. Men icke, efter ett litet tag börjar han gnälla och precis när jag är på väg upp med honom så spyr han ner hela mig och sängen med välling.
Det va bara att gå in i duschen och ligga utan lakan resten av natten och Johan fick sova på soffan sista timmarna.
Så nu har jag ringt HC och väntar på att dom ska ringa upp så att vi får en tid. Andningen är så stonkig så det är nog bättre att ta det säkra före det osäkra.
 

Här sitter han i mammas knä framför datorn och är allmänt hängig.


Några av bilderna från Gimlins. Svårt att knäppa bra.


Kommentarer
Postat av: haren

va tråkit för er.. det e ju sånt fint väder idag.Tråkit att vara inne. krya på dig eddi. Och vilka söta bilder. jag dör!!:) puss

2010-04-14 @ 09:52:03
URL: http://sarahelving.blogg.se/
Postat av: Fia

Fick han sitta i korg stolen också..Liam hade bara bilen och en låtsas sten..Fina bilder iaf=)

2010-04-20 @ 09:13:11
URL: http://zophiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback