Ultraljud idag!!!

När jag och Hilda va hos Sara i förrgår så frågade Hilda när barn slutar vakna på nätterna?
Jag och Sara svarade att vi inte trodde att dom vaknade efter att dom blivit 4-6mån men att
det är olika och att våra barn inte har fattat det än utan fortfarande vaknar på nätterna och vill ha välling en
gång/natt.

Men efter det snacket så har Edvin sovit två hela nätter i rad...HA
Men dessvärre vaknar han typ 05.30 nu istället för 07.30.

Japp, idag är det ultraljud också. Undra vad man får för datum. Förra gången va jag beräknad 19feb men
blev ändrad till 13feb, positivt.
Men den här gången får jag väl gå framåt i tiden, inte kul.

Förresten så drömde jag inatt att jag ammade båda ungarna samtidigt. usch.
Sen så kom jag på att det skulle kunna vara möjligt. Det finns ju faktist några som ammar till 1½ år.

 



Kommentarer
Postat av: Hilda

Grattis till nattsömnen =) Men drygt att kliva upp halv sex!! Hoppas allt gick bra idag och att ni råkade lista ut könet, de skulle vara kul =P Puss!

2010-04-08 @ 20:19:27
URL: http://hildapw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback