Barn barn barn barn barn och åter barn!

Lämnade en grinande Edvin idag vid 10.30 på dagis, såg han skrika förtvivlat efter mamma medans jag gick därifrån. Det kan verkligen vara hjärtskärande att lämna sitt barn på dagis! (Jag ringde och kollade efter 30min att allt gått bra =))
Sen när jag kom och hämtade honom vid två så lekte han för fullt med bilar, så det kommer nog gå bra om jag bara lär mig inse det.

Va hos mvc idag på extra kontroll för mitt blodtryck, men hon sa bara att det låg högt men stabilt. =) Hade högt blodtryck med Edvin också.

Kom på idag att jag kanske måste ta fram lite barnkläder och tvätta inför bebisens ankomst, haha typ en vecka kvar bara. I helgen gjorde vi klart bb väskan.
Den här gången har jag inte köpt en enda grej till bebisen, har så mycket kvar från Edvin. Känner mig nästan taskig mot bebisen i magen för att jag inte angagerat mig nånting den här gången medans med Edvin så tänkte man inte på annat.

  • Första dagen for din senaste mens var 02-Dec-2009
  • Ditt förlossningsdatum är beräknat till: 09-Sep-2010 (Jungfruns tecken)
  • Du är gravid i vecka 38+5 (läs mer).
  • Bebisen väger c:a 3378 gram. *
  • Bebisen är c:a 50.8 cm från hjässa till fot. *
  • Du har klarat av 97% av graviditeten.
  • Du har 8 dagar till förlossningen.
  • Din första trimester varar från 02-Dec-2009 till 02-Mar-2010
  • Din andra trimester varar från 03-Mar-2010 till 01-Jun-2010
  • Din tredje trimester varar från 02-Jun-2010 till 09-Sep-2010

Kommentarer
Postat av: nadia

Jag jobbade ju på dagis för ett par år sen, och det var jätte många barn, speciellt dom små som alltid grät och skrek helt hysteriskt när föräldrarna lämnade dom.. men efter en kvart hade dom alltid glömt bort att föräldrarna inte är där längre.. efter några månader börjar dom istället gråta när dom ska bli hämtade för dom vill ju inte gå hem, när det är så roligt på dagis :)

2010-08-31 @ 16:06:03
URL: http://www.prinsessanadia.se
Postat av: Anna

okej, vad skönt! ja, vi borde ses nån dag.. jag väntar fortfarande på mitt septemberschema, kollar över nån ledig dag så fort jag har fått de. Jobbar varje dag fram till helgen så kanske nångång nästa vecka. Vill ju se nya huset! och förhoppningsvis har kanske den nya familjemedlemmen kommit då också :) kram så länge!

2010-08-31 @ 16:40:02
URL: http://annawess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback