Bautiful Blogger Awards

Hej och Hallå!
Har visst fått en awards från min kusin på hennes blogg www.prinsessanadia.se. Tack nadia!



Så nu ska vi få den här awardsen vidare också och det går till såhär:

Awarden går till på följande vis:
-Kopiera awardbilden till bloggen för att visa att man fått den.
-Tacka och länka till den man fått den av.
-Nominera sju andra bloggare och länka till dem.
-Berätta sju intressanta saker om dig själv.

Mina nominerade är:

•Sara
•Paulina
•Anna
•Emelie
•Hilda
•Johanna
•Sara E

Hmmm, och dom sju "intressanta" sakerna om mig:


Jag har världens bästa lilla familj.
Jag ÄLSKAR sötsaker, och bryr mig inte speciellt vad jag stoppar i mig.
Jag värderar mina vänner högt, men kanske är lite dålig på att visa det.
Jag har en känd moster som jag aldrig har träffat.
Jag tycker att jag är allmänbildad, även om inte alla håller med.
Jag är ALLTID stressad och hatar att sitta still.
Jag har ett kontrollbehov som behöver kontrolleras. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback