I väntans tider ;)

Sitter hos mamma nu och väntar på att dom ska ringa från förskolan och säga att Edvin har vaknat.
Idag va ingen bra dag där för lille Edvin. Ha har varit kinkig hela dagen och bara gått och gnällt. Så idag har jag varit med enda tills han somnade.

Blev inge valbo igår, men jag åkte och storhandlade på CityGross helt ensam. När jag väl kommer till kassan och det är dags att betala kollar jag i fickan och inser att jag bara har med mig leg och swedbankkortet som är tomt eftersom vi håller på att byta bank just nu.
Fick lite smått panik, men insåg att dom kan parkera mitt kvitto så jag kan ringa mamma så får hon överföra pengar till det kortet.
Snacka om att man känner sig dum när man inte kan betala för sig. I vanliga fall har jag alltid ett kreditkort med mig utifall detta skulle hända, men inte när det väl händer.

Det blir nog valbo i eftermiddag iaf, för nu känner jag att shoppingbegäret börjar komma. =)

Sorry förresten för den dåliga bilduppdateringen, det SKA bli förändring.

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu e de nära rosanna :) kul med nya huset...jag vill se mer bilder! :) hihi kram på dig

2010-08-26 @ 14:13:28
URL: http://annawess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback