Skuggan blev det!

Igår blev vi bara hemma med lilla Skuggan. Fick lite besök under dagen och på kvällen slocknade både jag och Johan vid tv'n. Snacka om pensionärer!

Första bildbeviset på Skuggan född 7/6-10:


Skuggan smyger på Edvin:


Busfröet käkar blåbär:


Haha, Edvin är jätterolig med Skuggan. Han går runt och ropar kugga, kugga och går och tittar under soffan.

imorgon är det dags för förskolan igen och vid 4 ska jag till mvc. Känns som om barnet ligger åt fel håll, hoppas jag har fel! Tyckte jag kände hicka på fel ställe igår, men har jag tur så va det bara inbllning.

Just det, "i" har nästan slutat fungera på datorn, så om det ser konstigt ut nångång så är det därför...
 

Kommentarer
Postat av: Johanna (din gamla arb.kamrat från macken)

Hoppas bäbis ligger rätt, vändningsförsök är inte roligt och inte heller ett snitt...

2010-08-22 @ 10:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback