Sova bör man, annars dör man! Sova gör man, ändå dör man!


Nu har det börjat igen! Edvin går upp vd 6 varje dag...pust
Jag är inte gjord för så tidiga mornar, skulle vilja sova till 8 iaf men den tden är över när man har småbarn.

Och snart är man tvåbarnsmamma och får antagligen ingen sömn...haha
Jag tror inte jag har rätt att klaga, Edvin sover iaf hela nätter. Så jag får väl lägga mig tidgare så man orkar med jobbiga nätter med den nya och tidiga mornar med Eddie. Får ta igen mig när han är på dagis.

Idag blir det nog en sväng på stan med moder, har fått lite hintar att hon ska handla lite höstkläder till Edvin, men vi får se. Han är i behov av nån fleecejacka och varmare skor.

Nu blir det iaf lite undanplockning och vikning av tvätt innan vi beger oss...


Kommentarer
Postat av: Broder!

Stackars dig! Kom och jobba en vecka med mig på bodins så ska du få se på tidigt!!! ;P

2010-08-22 @ 09:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback