Trööök!

Det gick visst inte så bra det där... Antingen är det jag som är en tråkig bloggare lr så är det ni som är tråkiga läsare???

Fick en fråga från min kusse Nadia bara, där hon undrade när vi skulle gifta oss. Alltså jag och Johan tror jag hon menar. haha
Mitt svar: Vet ej! Jag har nog aldrig kännt att gftemål är nånting för mig, men om han skulle fria nångång så får jag väl bestämma mig då... Men min slashas till karl skulle nog aldrig ens tänka tanken att göra det heller.

Aja, nu väntar en rulle på televisionen, lr den väntar inte. Jag har missat första 30min.

Går kanon för Eddan på förskolan iaf, han somnade tom dag! (kors i taket) Här är några bilder därfrån:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback