Svar till Olga:

Fick faktist ett antal frågor från en "Olga" här om dagen som jag tänkte försöka svara på!

•Vad heter din bästa kompis och vart träffade du henne/honom? Hur länge har ni känt varandra?
Svar: Jag har inte bara en bästa kompis, utan flera st faktist. Går inte att välja ut någon av mina kompisar eftersom alla är suveräna. Många av dom har jag känt nästan hela livet, så har jag även några nya som jag kännt några år.

•Vart är du uppvuxen?
Svar: Gävle (Sörby), har alltid bott här och kommer troligen bli kvar. =)

•Har ni sommarstuga? Vart?
Svar: Nja, vi säger "stugan" men det är egentligen min pappas stuga. Och den ligger mellan Gävle och Söderhamn.

•Vad är ditt drömyrke?
Svar: Har inte riktigt kommit på det än, men skulle tycka det va roligt att jobba i en inredningsbutik, lr kanske starta eget. 

•Vilket är ditt favoritdjur? Kommer du skaffa det inom en snar framtid?
Svar: Tycker väl om de flesta djuren. Hund, katt det är vilket som. Skulle egentligen inte vlja ha något djur alls just nu men eftersom vi flyttade hit så kände vi båda att vi behövde en katt som höll borta andra djur. Så nu har vi lilla "Skuggan".

•Brukar du träna på gym?
Svar: Mina kompisar som läser den här frågan skrattar säkert ihjäl sig.
Nej, jag har inte gått på nått gym på x antal år. Det längsta jag kommer tränng är en promenad då och då. Och då är "då och då" ganska sällan, har blivit mer sen vi fick Edvin men är väldigt lat av mig.
Skulle det vara så att jag har svårt att gå ner gravidkilorna så har jag inget val, men annars fortsätter jag nog som vanligt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback