Blev inte riktigt som jag tänkt mig


Men det gör inget!
Vi åkte allihopa till Bovik idag och blev kvar där. Jag och Molly vilade lite medans dom andra va ute och lekte och matade rådjuren.
Man ser dom där hela tiden gåendes till maten.

Nu har jag åkt till mamma och sitter här med barnen medans Johan jobbar. Vi blev bjudna på mat, så det va ju skönt att slippa tänka på det. Fick lunch i Bovik också, så det blev en snyltardag. hehe

Mina tankar till er mina kära vänner som har haft sjuka barn i helgen och spenderat en tid på sjukhuset.

Lite bilder kan jag väl bjuda på...

Puss på Molly (inte helt säker på att hon gillar det)


Här är hon glad iaf.


Molly är duktig på att stå.


Edvin har börjat älska att rita.


Mys i soffan.


Farfar och Edvin leker med Edvins nya brandstation.


Anna, Mamma och Billy


Edvin på väg hem från dagis.


Lekdejt med min kusins tvillingar Oliver och Vincent.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback