Börjar med en kalender!

Tänkte härma Fia och göra den här grejen jag också. Bra nu när man inte har så mycket att skriva om om dagarna...
Jag får väl också ta igen dom dagarna jag har missat, så det blir ett inlägg som innehåller sju dagar. =)

Detta är vad ni läsare kommer att få veta om mig:

Dag 1 - Om mig själv     
Dag 2 - min första kärlek
Dag 3 - mina föräldrar 
Dag 4 - Detta åt jag idag
Dag 5 - Vad är kärlek?
Dag 6 - Min dag
Dag 7 - Min bäste vän
Dag 8 - Ett ögonblick
Dag 9 - min tro
Dag 10 - Detta hade jag på mig idag
Dag 11 - Mina syskon
Dag 12 - I min handväska
Dag 13 - Den här veckan
Dag 14 - Vad hade jag på mig idag?
Dag 15 - Mina drömmar
Dag 16 - Min första kyss
Dag 17 - Mitt favorit minne
Dag 18 - Min favoritfödelsedag
Dag 19 - Detta ångrar jag
Dag 20 - Denna månad
Dag 21 - Ett annat ögonblick
Dag 22 - Detta upprör mig
Dag 23 - Det här får mig att må bättre
Dag 24 - Det här får mig att gråta
Dag 25 - En första
Dag 26 - Mina rädslor
Dag 27 - Min favoritplats
Dag 28 - Det här saknar jag
Dag 29 - Mina ambitioner
Dag 30 - Ett sista ögonblick
Dag 1 - Om mig själv:

Jag heter Rosanna och är 24år, har två barn Molly (2½mån) och Edvin (snart 2 år)  lr kanske tre om man räknar med min sambo Johan. Jag ock Johan har varit tillsammans i 6 år och i sommras köpte vi hus tillsammans. Vad kan man mer säga om mig?
Jag är ganska pedantisk och blir galen om saker inte är som jag själv vill (fråga Johan=)). Mitt andra hem är min bil som jag använder dagligen. Tycker hemskt mycket om inredning och ska försöka få vårat hem i den stil som jag gillar.


Dag 2 - min första kärlek:

Måste vara Richard som va min första lärlek. Vi gick på dagis och i skolan ihop och va väldigt
ofta med varandra. Men har såklart ingen kontakt idag. Synd tycker jag! Men måste också tillägga att Johan är min STORA kärlek.


Dag 3 - mina föräldrar:

Mamma Elisabeth 52år (kallas Bettan) och Pappa Hans 51år (kallas Hasse) som är skilda sen typ 10 år tillbaka.
Mamma - en föredetta konstnär som nu är förtidspensionär
Pappa - en föredetta datatekniker som nu också är förtidspensionär.


Dag 4 - Detta åt jag idag:

Oj oj, jag har fakist inte ätit nånting än...(Jo, iofs 2 pepparkakor)


Dag 5 - Vad är kärlek:


Kärlek för mig är mina barn, min sambo, min familj och mina vänner. Behöver jag skriva nått mer???


Dag 6 - Min dag:

Jag får väl ta gårdagen då eftersom denna dag knappt har börjat.
Åkte hem till mamma med barnen igår morse och sen tog vi en tripp till Maxi för att handla lite, båda barnen va gnälliga så det va väl inget Hallelulja moment precis.
Sen va det sovdax för barnen och jag satt mig vid datorn, när barnen vaknade blev det lite lek tills pappa Johan kom hem. Då åt vi fläskfilé och potatisgratäng.
Barnens farfar kom senare och hälsade på och vi avslutade kvällen med att klippa håret på Johan och Edvin.
Jag somnade på soffan som vanligt...

Dag 7 - Min bäste vän:


Oj, det blir svårt för mig det här. Jag har faktist väldigt många bästa vänner och skriver helst ingen här. Ingen nämnd, ingen glömd...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback