Dag 13 - Den här veckan

Denna vecka ser ut så här:

Måndag: Kirsi och barnen kom förbi idag och lekte, lunchade och fikade. Ikväll ska vi åka och köpa julgran och förhoppningsvis hinna klä den också.

Tisdag: Lämnar Edvin på dagis nio, sen blir det stan en sväng, sen ska jag till Gimlins och köpa ut tavlan på Edvin som har suttit i skyltfönstret innan jag ska hämta Edvin.

Onsdag: Lämna Edvin på dagis där det blir jullunch dagen till ära. Molly ska på BVC och bli vaccinerad och på kvällen är det julfest på Williams skola.

Torsdag: Lämnar Edvin kl nio, sen har jag för mig att det va nånting... Men på kvällen kommer Johanna iaf så då blir det årets julkorv!

Fredag: Inget planerat.

Lördag: Inget planerat.

Söndag: Inget planerat.

Fyll min kalender gärna! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback