Hur ska jag göra?

Jag hade satt upp att Edvin skulle gå på dagis mellan jul och nyår och sen mellan nyår och trettondagen för att han skulle ha lite roligt och inte bara vara med mig.
Men när jag kom till dagis imorse och lämnade honom så kom en fröken och sa till mig att Edvin va den enda som skulle gå mellan jul och nyår och att det bara va ett barn till som skulle gå mellan nyår och trettondagen på hans avdelning. Hur ska jag göra?

Det kommer bli så himla tråkigt för honom att bara vara med mig. Kollade med Edvins farmor och hon kunde ha honom några dagar mellan jul och nyår iaf. Så det va ju jättebra. Funderar på om han ska få vara ledig då. Men mellan nyår och trettondagen då, hur ska jag göra då?

HUR SKA JAG GÖRA?
HUR SKA JAG GÖRA?
HUR SKA JAG GÖRA?


Kommentarer
Postat av: Billy

Jag kan ha honom några dagar!!

2010-12-08 @ 06:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback