I brist på annat...

Inget intressant som händer i mitt liv idag verkar det som. Än så länge har vi bara varit på maxi och handlat, båda barnen va griniga så det va väl inte speciellt roligt.

Verkar vara mycket magsjuka som går nu, hoppas verkligen man slipper bli utsatt. Ska höra på dagis imorgon om det går där ännu, isf tar jag med Edvin hem igen så får han vara hemma den här veckan. hehe

Barnens julklappar är iaf inhandlade nu, så skönt att slippa tänka på det.

Mollys:
En Molly mössa
Tugggrej
Snuttefilt
Kattgosedjur

Edvins:

En sittsäck med Blixten på.
Lego Duplo Bondgård.
Bärbar Bondgård med massa djur.
Dumbo filmen
En Edvin mössa
Lite kläder

Känns som om det va nånting mer också. Vill inte överrösa Edvin med massa julklappar eftersom jag vet att han kommer få massor av andra också. Blev mer än vad jag tänkt till honom ändå. Molly behöver ingenting egentligen, men jag vill att Edvin ska se att hon också får paket.


Jag och Edvin tittar ut genom vårat dörrfönster.


Rumpnissarna


Mormor och Edvin myser efter ett bad


Syskonkärlek?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback