Kallt hemma!

Måste klaga lite på er... 15 December va sist någon kommenterade. Skäms på er! =)

-24 visade termometern imorse, tur att det redan har blivit varmare (-18 nu). Det första jag gjorde när vi gick upp imorse va att tända en brasa för att få upp värmen hemma lite.
Haha, japp vi snålar lite hemma. Vi har inte ens satt på alla element, utan eldar istället när vi är hemma. Jag går och sätter på golvvärmen i hallen och Johan går och stänger av den. haha snåljudas Johan!

Nu ska jag och mamma åka och handla lite IGEN. Men det är bara småsaker kvar nu.






PS:
Vi har inte blivit magsjuka än iaf...



Kommentarer
Postat av: nadia

Och vem var det som kommenterade då!? :) Jo, det var ju jag :D

2010-12-22 @ 12:48:28
URL: http://www.prinsessanadia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback