Lite sliten....

Det blev ganska sent igår och man har inte direkt nått val på morgonen om man ska gå upp eller vill ligga kvar. Edvin sliter och drar i en och säger ner, ner. Då är det bara att lyssna. =)

Johans kusin Jocke och hans tjej Alexandra kom igår, det blev mycket prat och mycket alkohol (för en del). Jag tog nog bara ett par öl och det tackar jag för idag. Eftersom vi inte gick och la oss förrän kanske 02.30 inatt så är det ganska skönt att bara vara trött när man ska upp vid 7.
Men trevligt va det iaf. =)

Idag ska Edvin till farmor och Janne och busa för fullt med dom. hehe Johan ska jobba och jag tänkte fixa hemma en del.



Kommentarer
Postat av: nadia

Den dagne vi bestämmer oss för att skaffa barn, har jag nog inte så mycket mer val än att bli nykterist. Dricker jag typ tre öl så är jag helt körd dagen efter :S

2010-12-05 @ 19:40:28
URL: http://www.prinsessanadia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback