Så...

nu sitter jag här igen. Johan och Edvin har åkt på kalas hos Johans faster, jag orkade inte följa med.
Tänkte "leka" lite med Molly, träna magläge och sånt där som man själv inte tycker är ett dugg roande.
Jag är nog inte gjord för att vara mamma egentligen, visst tycker jag att det är roligt att mina barn har roligt och skrattar men jag är inte ett dugg intresserad av att sitta på golvet och leka med bilar lr leka tittut bakom en tidning. 
Men vad gör man inte ör dom små liven....

Ikväll ska jag nog ta en tripp till Sara och spela lite spel, va ett tag sen nu. Ska bli roligt, även fast jag oftast förlorar! ;)


Mammas tavla på mig och Billy när vi va små, där ser ni vart mina barn har fått sina runda kinder ifrån. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback