Just ja...

jag har nog glömt att skriva att jag är gravid igen. Japp, det verkar som om man bara behöver vifta på trosorna. Haha
Barnet verkar ha klarat sig bra efter operationen och så, men ska på ett ultraljud på måndag och kika igen. Det blir mitt fjärde ultraljud. Dom kollade två gånger före operationen och en gång efter. Så man fick klara sig med lite smärtstillande, men det gick väll bra. 

Så nu blir lilla Eddie storebror, den här t-shirten hade han på sig på sin födelsedag och det va då alla fick reda på det. =)



 

Min graviditet - BF Mån 6 sep 2010

Uträkning utgår från dagens datum: Ons 24 feb 2010.
Din graviditet startade Tis 1 dec 2009.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Tis 15 dec 2009 (ägglossningen).
 
Du är på dag 86 av 280. (30,7%).
Du är i vecka 13.
Du har gått 12 fulla veckor och 1 full dag (v12+1).
Du är i 3:e kalendermånaden.
Du är i 4:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester ett.
Beräknat förlossningsdatum Mån 6 sep 2010
Du har 194 dagar kvar till beräknad förlossning.

Kommentarer
Postat av: Maria Hansen

Grattis, snabbt jobbat =)

2010-02-24 @ 22:30:48
Postat av: slemmy

weee en liten plutt till! Jag längtar :) jag ska ta ur min p-stav i morgon, då kanske jag också får en!............... skojja :) jag ska äta p-piller hehe

2010-02-25 @ 11:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback