RS-virus

Japp... Allt började med en sjuk liten 1 åring i måndags, hög feber, hosta, snorig och allt det där.

Tisdag: ännu värre.

Onsdag: värre ändå, och då tog vi oss till hälsocentralen vid 15.00 och tog en massa prover, undersökningar och inhaleringar. Blev skickad med remiss till Barnjouren och va där till 20.00. Åkte därifrån med två recept, Ventolin och Penecillin.

Torsdag: Ingen förbättring.

Idag/Fredag: Började med 40 graders feber och riktigt hängig. Ringde Barn och fick åka upp direkt. Massa undersökningar igen, sen blev vi inskrivna vid 13.00. Han har kanske varit vaken högst två timmar idag stackarn.

För hoppningsvis får vi komma hem imorgon, Johan är där med honom inatt pga att jag har jobbat hela veckan och varit vaken nästan hela nätter med lillen. Åker dit tidigt imorgon bitti.

Ett lite roligt kort mitt uppe i allt. =)

 

Min lilla apa i sin bur.... något sur.

Kommentarer
Postat av: Sara Mälby

Hej!



Å va skönt att du skrivit här! Låg och tänkte på er flera timmar innan jag somnade igår. Hoppas gullhjärtat mår bättre idag så ni får åka hem.



Ni får pussa och krama massor på Edvin från oss! <3



Å en stor styrkekram till er. Det finns inget värre än att ens barn är sjuka... Tänker på er alla! <3

2010-02-20 @ 07:14:56
URL: http://saramg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback