Surprise to meeeee!

Fick ett telefonsamtal idag, där dom frågade om jag va hemma på eftermiddagen för att jag skulle få ett blombud.
Hmm, jag och Johan började direkt bolla med vem/vilka det kunde vara. Vi hade två som vi trodde det kunde vara. Hilda, Emmy och Viktor lr Nicco och Paulina.
Och Japp, vi hade rätt. Det kom en väldigt väldigt vacker tulpan kreation och på kortet stod det:

Rosanna, Johan & Edvin.
Vi tycker om er. Kram & Puss
Paulina, Nicco
Vincent & Theodor

Snacka om att bli förvånad, få en fin bukett på en vanlig Onsdag.
Lite speciell man känner sig nu då. ;)
TACK så hemskt mycket familjen Westman. Och självklart tack till alla andra också för alla fina hälsningar.

Här är den vackra buketten. (Och jag som älskar Tullisar).



Och den är ännu vackrare i verkligheten. (Kameran ger den inte rättvisa).


Kommentarer
Postat av: slemmy

oj oj nu ligger ju familjen emmy i underläge! Måste fixas ;)

2010-02-25 @ 11:00:14
Postat av: Hilda

Emmys kommentar var ganska precis vad jag tänkte skriva oxå =) Bloggen är jättesnygg!

2010-03-02 @ 15:40:49
URL: http://hildapw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback