mmmmmmmmmmmmåndag!

Vakna, tänkte usch jag vill inte gå upp, som vanligt när Edvin klockan skriker kl sju. Men masade mig upp ändå. Starkt jobbat pg.

Sen blev det mest soffläge hela förmiddagen. Stackars Eddie, men han verkade tycka det va kul att leka på sitt rum.

Vid lunch tog jag Nissan på en tur till mitt favvo bagis Bodins. Hämtade 6 semlor och snacka lite skit med Pullan samtidigt som jag tröck i mig kaffe och kakhörnor. Måste erkänna att jag kanske är världens största småkaksmånster. Och därför är det ju väldigt bra att känna bagis ägare med världs goa kakor. =)

Hoppa in i Nissan igen och hem för lite städning. Just det, Edvin har börjat säga tääda. Antar att det betyder städa, undra vem han fått det ifrån???

Sen fick vi lite besök av Anna och bäbis Vicke, Emma, Erik och bäbis Ludde. Super trevligt, va ett tag sen vi träffades.

Sen iväg till pökmeH och handla lite frukt och plackers. Gjorde en fruktsallad och Edvin somnade nästan vid bordet... hahaha.


Okey?!
Det va min dag och nu fick ni lite uppdatering... (Ni som klagar) hehe





xoxo Rosiegirl

Kommentarer
Postat av: emmy

HEEEEEJ trosa. Nu var de länge sen vi sågs igen :) jag kan nästan gå på foten nu så jag kanske kan komma förbi nån dag. Edvin kommer aldrig börja säga emmy i den här takten ju! Smack

2010-01-19 @ 12:44:05
Postat av: Anonym

det var bra gjort att skriva igen, nu hänger jag med i vad som händer :)

inte så svårt att lista ut vem som lärt honom det ordet :)

saknar er!

2010-01-19 @ 18:15:36
URL: http://sofijohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback