Blandad kompott

God Morgon!
Jag va satans trött när Edvin klockan ringde imorse, fast vi har det ganska bra nu. Edvin går inte upp förrän 7-8 så jag ska inte klaga. Jag antar att graviditeten gör sitt nu så här närmare slutet och att det är därför man blir trött.

  •  Första dagen for din senaste mens var 02-Dec-2009
  •  Ditt förlossningsdatum är beräknat till: 09-Sep-2010 (Jungfruns tecken)
  •  Du är gravid i vecka 31+5 (läs mer).
  •  Bebisen väger c:a 1951 gram. *
  •  Bebisen är c:a 43.9 cm från hjässa till fot. *
  •  Du har klarat av 79% av graviditeten.
  •  Du har 57 dagar till förlossningen.
  •  Din första trimester varar från 02-Dec-2009 till 02-Mar-2010
  •  Din andra trimester varar från 03-Mar-2010 till 01-Jun-2010
  •  Din tredje trimester varar från 02-Jun-2010 till 09-Sep-2010



    Förresten så får jag behålla min heltid på Statoil,
    för er som jag har pratat om nedskärningarna med. Chefen ringde igår och sa att det inte blir några förändringar för min del så det är ju superskönt nu när vi köpt hus och allt.
  • Idag blir det nog Furuvik och bada, kanske kika lite på djuren också. Beror på om jag orkar gå runt i den här värmen. Självklart ska det bli den varmaste sommaren på 14 år bara för att jag är gravid. (Läste på en annans blogg)


    Kommentarer
    Postat av: Lexie

    Fan vad kul att du fick behålla heltiden, grattis : )

    2010-07-13 @ 11:13:49
    URL: http://traas.blogg.se/
    Postat av: Sara Mälby

    Heej!



    STORT GRATTIS!!! Eller vad man säger om jobbet. Himla skönt iaf!



    Gud vad bra att kunna börja rusta innan. Schysst av dem. Då måste jag få se på måndag också. ;)



    Puss puss och kram

    2010-07-13 @ 11:50:23
    URL: http://saramg.blogg.se/
    Postat av: Lexie

    Ja, men det förstår jag verkligen. Antar att du varit himla nervös. Hur gick det för dom andra då? Vilka mer fick stanna? :) Ang. det där med bilder.. jag ska försöka ta tag i det. Har än så länge inte lagt ut en enda bild.. hehe. Men det kommer :) Jag vill se ditt hus också !!

    2010-07-14 @ 00:30:24
    URL: http://traas.blogg.se/
    Postat av: Emelie - Ensamstående mamma till Wilma

    Mendu, nu börjar de hända grejer med bebben i magen :D Stor är den!

    2010-07-14 @ 13:12:11
    URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback