GrillFredag!

Är inne i stan en sväng och handlar, ska ut till Bovik nu igen. Ikväll blir det grillning med trevligt sällskap av Hilda, Viktor, Nicco, Paulina och kidsen.
Edvins pool är nyfylld och rengjord av pappsen, så det blir nog bada för ungarna i eftermiddag, kanske även för mig om det fortsätter vara så här varmt.

Har köpt 2kg Viltfångad lax att grilla...mmm. Vet inte ens om jag får käka sånt, men det gör det samma... Jag kommer äta ändå!!!!!!! =)

Imorgon flyttar vi hem igen och då har vi en del att göra inför flytten. Mycke samtal som ska ringas och mycket som ska ordnas, samt förbereda Edvins dagispärm och packa min/bebisens bb väska och en väska till Edvin som står redo.
Alltså jag ska inte göra det nu i helgen, men det måste nog göras innan vi flyttar om jag ska ha nån koll på vart grejerna finns.

Just det på Måndag är det ju nån (JAG) om fyller år också...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback