KlumpJohan

Imorse blev det morgondopp på fjärran sen åkte vi vidare till Sandviken och Treborsturangen och käka lunch med Johan som är där och jobbar.


Gick ganska bra att hitta dit, men jag trodde typ 5 gånger att jag hade kört fel men mitt lokalsinne verkar sitta på rätt plats. Anledningen till att vi va tvugna att åka till Sandviken va att puckoJohan lånade Hildas bil igår och skulle lämna hennes bilnycklar på fläkten imorse.
När jag gick upp och skulle ta nycklarna så såg jag vilken liten nyckel Hilda hade och skrattade för mig själv och när jag skulle sätta på nyckeln på min knippa så ser jag att jag har en likadan. Han hade råkat lämna cykelnyckeln istället,haha.

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback