Gårdagen och Dagen!

Jag tog med mig Billy till flügger igår för att hitta tapeter och till min förvåning såg jag att dom har ett lekrum...Superbra när man har stökiga barn med. =)
         

Igår kväll blev vi bjudna hem till familjen Westman där det blev grillning och alkohol för dom som kunde dricka...En sak jag verkligen saknar på sommaren är att kunna ta en öl, förra året så ammade jag så det blev bara nån enstaka och sommaren före va jag ju gravid med Edvin. Men det va trevligt ändå, barnen lekte och vi fick jättegod mat.
                                       
         



Det blev utgång för grabbarna och jag åkte hem med Edvin som var i stort behov av sömn, stackarn höll ut ända till tio.

Johan skulle gått upp med Edvin imorse, men efter gårdagen förstod jag att det antagligen aldrig skulle hända. haha
Så jag och Eddie gick upp 07.30 och Billy ringde vid 9 så vi åkte och hämtade honom, köpte toast och kaffe på McD och åkte hem till mamma och satt oss. Sen fick vi för oss att göra en tripp till moster Inger i Trödje som bjöd på fika och lek med Edvin.
Tror att jag smällt i mig 4 glassar idag, här äter vi en hos moster Inger:


På vägen hem åkte vi in på en loppis och jag fick med mig några fynd till huset, sen har vi varit och kikat på (kanske) vår blivande katt, va förbi huset, kollat på Criminal Minds och nu har jag hamnat här.

Vill inte verka som en nörd, men nu är det snart dags för mig att gå till sängs. ;) God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback