Utvilad

Edvin ligger fortfarande och sover men jag kände mig så pigg när Johan gick till jobbet så jag gick upp, är nog som det heter helt utvilad.
Igår blev det bara slapp hos mamma, satt och solade lite där medans Eddie sov middag.

Idag vet jag inte alls vad som händer, funderar på att åka till flügger och kika på tapeter till nya huset. Men det orkar jag nog bara om jag har någon med mig lr om mamma tar Edvin. Lite jobbigt att ha honom springandes där medans man ska kika.  Nån som har något annat förslag????

Idag är sista jobbdagen för Johan sen har han fyra veckors semester/pappadagar, ska bli såååååå skönt att få lite avlastning med Edvin. Min rygg börjar verkligen säga ifrån nu. Men det blir nog en hel del timmar som kommer spenderas i huset också och jag antar att man kommer slita ut sig då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback