Är det så här det känns???

Vaknade imorse och kände mig allmänt tung, stor, klumpig...Gick och kollade mig i spegeln och WooOoOw, jag tror att magen fått fnatt och växt otroligt fort.
Känns som om ungen ska ramla ut när jag ställer mig upp och har lite små ont överallt.
Japp, där kom dom, alla krämpor som många gravida tjatar om att dom har.
Dom som aldrig jag skulle få!
Nä, jag får hoppas på att det bara är tillfälligt efter en ansträngande helg med mycket flängande, men man vet aldrig dom kan vara här för att stanna och då blir det en jobbig sommar...

Vecka 28


  •  Första dagen for din senaste mens var 02-Dec-2009
  •  Ditt förlossningsdatum är beräknat till: 09-Sep-2010 (Jungfruns tecken)
  •  Du är gravid i vecka 27+4 (läs mer).
  •  Bebisen väger c:a 1210 gram. *
  •  Bebisen är c:a 38.4 cm från hjässa till fot. *
  •  Du har klarat av 69% av graviditeten.
  •  Du har 86 dagar till förlossningen.
  •  Din första trimester varar från 02-Dec-2009 till 02-Mar-2010
  •  Din andra trimester varar från 03-Mar-2010 till 01-Jun-2010
  •  Din tredje trimester varar från 02-Jun-2010 till 09-Sep-2010

  • Kommentarer
    Postat av: Johanna

    Ja du... Foglossning vet i alla fall jag vad det är vid det här laget. Dock är jag glad att jag slipper rullstol eller kryckor

    2010-06-14 @ 17:23:40

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback