God morgon!

Jag tror att jag och Johan har blivit pensionärer redan. Båda somnade på soffan igår, Johan somnade före 9 och jag vid halv 10 kanske. Haha utmattade kanske?

Nån som har nått förslag till denna vecka?
Har nog inte mycket inplanerat. Bara gå med Edvin till öron, näsa och hals imorgon, får se om dom ser nått.

Har man ingenting att göra så blir det ju bara att man går ner på stan och spenderar en massa pengar. Så hitta på lite aktiviteter till mig så jag slipper bli en fattiglapp...

Kommentera gärna era tråkmånsar. =)




Kommentarer
Postat av: Theas mamma

Kom till Valbo och hälsa på oss =)

2010-06-07 @ 12:30:19
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]

Milton växlar hela tiden. För ett tag sen sov han till åtta. Men oftast är det mellan 5-7. Ska fixa det sista på din blogg, men lär göra det ikväll - så du vet!

2010-06-07 @ 14:16:03
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback