Jag är inte gjord för småbarnsnätter...

Edvin har drygat hela natten med gnäll och rethosta, fyfan vad jag blir irreterad när jag inte får sova. haha Måste vara alla gravidhormoner. =)
Slutar med att jag vrålar till Johan att han måste göra nått för jag behöbver sova. Så gick han upp med honom imorse men jag måste ändå gå upp 6.30 när han ska till jobbet. pust.

Aldeles nyss pekade Edvin på sin säng och bok, så nu sitter han där i lugnan ro och läser för sig själv. Skönt att få en lugn stund här.

Här sitter han och myser för sig själv:


Och här är the flying cow som han brukar vilja titta på. =)
   



Just det, glöm inte att kika på min Johan i tidningen idag. hehe s.32 i GD.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback